Veilig leren in kleine groepen

Wij vinden het belangrijk dat ieder kind zich veilig en fijn voelt bij ons op school. We zien het als een voorwaarde om je verder te gaan ontwikkelen. Wat zorgt ervoor dat uw kind zich bij ons veilig en fijn voelt?
  1. Onze groepen zijn klein, zo rond de 20 leerlingen. Ieder kind krijgt de aandacht die hij of zij nodig heeft. Ieder kind voelt zich hierdoor gezien en gehoord.
  2. In de klas worden dagelijks groepsvormende activiteiten gedaan. Zo maken we van iedere klas een groep.
  3. Alle kinderen krijgen les in Rots en Water. Kinderen werken hier aan het vergroten van hun communicatieve en sociale vaardigheden. Kinderen krijgen door Rots en Water meer zelfvertrouwen, leren hun eigen grenzen kennen en die van anderen respecteren.