Waar we voor staan

Veiligheid

Je goed en gezien voelen op school
Wij zorgen ervoor dat kinderen zich goed voelen en met plezier naar school gaan. Onze school is een veilige plek waar ieder kind gezien en gehoord wordt. Wist u dat onze leerkrachten niet alleen de kinderen van hun eigen groep kennen, maar alle kinderen van de school? We vinden het belangrijk om iedereen bij naam te kunnen noemen.

Structuur

Weten wat er van je verwacht wordt
Wij zijn duidelijk in wat we verwachten van kinderen en delen onze verwachtingen met ouders. Zo hebben wij 3 schoolafspraken die alle kinderen kennen, van groep 1 tot en met groep 8:
- Wij zijn aardig en beleefd tegen iedereen.
- Wij lopen door de school.
- Wij gaan netjes met spullen om.

In dit filmpjes leggen twee jongens uit groep 2 het aan u uit:

Ontwikkeling

Je eigen ontwikkeling mogelijk maken
We leren kinderen om te ontdekken wat bij hen past en stimuleren ze om te werken vanuit hun eigen motivatie, betrokkenheid en uitdaging.

Zelfbewustzijn

Jezelf zijn en keuzes leren maken
We stimuleren kinderen om zichzelf te laten zien en we leren ze om zichzelf op een goede manier te uiten en te presenteren.